سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ایین افتتاح مسابقات قهرمانی ووشو کشور و انتخابی تیم ملی در قشم:
نوشته شده توسط : hsi

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم ورزش را با رویکرد فرهنگی و بین المللی یکی از از اولویت های مهم دولت مردمی دکتر رییسی و سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم دکتر افشار فتح الهی در ایین افتتاح مسابقات قهرمانی ووشو کشور و انتخابی تیم ملی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: ترویج ورزش های همگانی و میزبانی شایسته مسابقات ملی و بین المللی با فراهم آوردن امکانات ورزشی مطابق با استاندارد های بین المللی در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد قشم با تمام امکانات از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در جزیره قشم حمایت می کند، تصریح کرد: گرچه امکانات فعلی ما از نظر زیرساخت ها و اماکن ورزشی منطبق با استانداردهای بین المللی نیست اما برنامه ریزی می کنیم که در دو بخش ایجاد کمپ ها و سالن های ورزشی در این راستا در جزیره قشم گام های بزرگی برداریم.

دکتر فتح الهی از مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به عنوان یک فرصت نام برد و گفت: با توجه به نزدیکی قطر به جزیره قشم ما با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای امضاء کردیم تا در مدت برگزاری این مسابقات از گردشگرانی که از سراسر دنیا برای تماشای این مسابقات به قطر سفر می کنند در جزیره قشم هم میزبانی کنیم.

رویکرد فرهنگی و بین المللی ورزش برای سازمان منطقه آزاد قشم اولویت دارد





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: